Tuesday, November 22, 2011

The Tournament (2009)



My Rank : **** (Bloody Movie!!)


Joshua Harlow (Ving Rhames) merupakan salah satu pemenang The Tournament pada periode sebelumnya. The Tournament merupakan suatu game yang dibuat oleh suatu pengusaha dan menjadikannya sebagai tontonan dan perjudian.


Setiap pesertanya memiliki kemampuan bertarung yang berbeda-beda. Mereka semua dibius dan dipaksa untuk ikut bertarung kedalam permainan ini.


Saat dibius para peserta diberi sebuah alat pelacak dan suatu pemancar ditubuhnya. Jika mereka berusaha lari dari permainan ini, maka alat pemancar ditubuhnya akan meledak.


Joshua tiba-tiba kembali kedalam permainan berdarah ini dan diharapkan sebagai pemenang. Joshua mengikuti kembali permainan ini karena mendengar bahwa pembunuh istrinya juga mengikuti The Tournament.


Siapakah pembunuh istri Joshua dan apa penyebabnya ?


Just watch it! :)
-------------------------------------------------------------------------------


Joshua Harlow (Ving Rhames) is one of the winners of the Tournament in the previous period. The Tournament is a game created by an entrepreneur and make it as a spectacleand gambling.

Each participant has the ability to fight different. They were all drugged and forced to compete into this game.

When anesthetized the participants were given a tracking device and a transmitter in body. If they tried to run away from this game, then the transmitter ditubuhnya will explode.

Joshua was suddenly back into this bloody game and is expected as the winner. Joshuafollowed this game back since heard that his wife's killer also follow the Tournament.

Who is the killer's wife Joshua and what causes it?


Just watch it !:)


Reference :


IMDB

No comments:

Post a Comment