Sunday, July 17, 2011

Fast Five (2011)

My Rank : **** (Nice Car :p )

Dominic yang tertangkap oleh pihak kepolisian menjadi buron kembali ketika Dominic diselamatkan oleh Brian O Conner. Mereka berkumpul dan merencanakan kembali perampokan terhadap bandar narkoba terbesar yang ada di Brazil. Mereka mengumpulkan anggota dengan memanggil teman lama mereka yang ahli mengemudikan mobil.

Di satu sisi, Dwayne Johnson yang berperan menjadi agen federal yang pantang menyerah berusaha menghentikan dan menangkap mereka. Banyak cara yang digunakan untuk menangkapnya, tetapi hal itu percuma karena Brazil merupakan daerah kekuasaan Dominic.

Dwayne akhirnya menyadari kejahatan pengedar narkoba yang terjadi di Brazil, sehingga akhirnya Dwayne ikut bekerja sama dengan Dominic dan teman-teman untuk menghancurkan bandar narkoba tersebut. Berhasilkah mereka ?

Just watch it! :)

-------------------------------------------------------------------------------

Dominic caught by the police on the run again when Dominic was saved by Brian O Conner. They got together and planned to return the biggest robbery of drug dealers in Brazil. They gather members to call their old friend who is an expert driving.

At the other side, Dwayne Johnson, who plays a federal agent who never gave up trying to stop and catch them. Many ways are used to catch it, but it was useless because of Brazil's territory is Dominic.

Dwayne finally realizing the evil drug dealers in Brazil, so that eventually Dwayne participate in collaboration with Dominic and friends to destroy the drug dealers. Can they did it?

Just watch it! :)

Reference :
IMDB

No comments:

Post a Comment